11/18/2009

...YENİ SÖZLER...

Birgün güneş seni üşütürse,
Bilki gözyaşlarım ışınları söndürmüştür...
*********************************************
Ben seni hiç sevmedim ki,
Sadece uğrunda ölecek kadar bağlanmıştım sana...
**********************************************
İstekler oldukça,hayaller var olacaktır.
Hayaller var oldukça,yaşam devam edecektir.
Yaşam devam ettikçe,güneş karanlığa doğacaktır...
***********************************************
Her düşen damlayı yağmur damlası sanma;
Benim yaslara büründüğüm,
Kara bulutlardan döktüğüm gözyaşımdır onlar...
************************************************
Mutluluğun yüreğime saplayacağın hançerdeyse,
Vur ki ruhun göklerde uçsun....
*************************************************
Yaşayışım beni sevdiğin zamana kadardır....
**************************************************
Sakın gözyaşı dökme.
Gözyaşı dökmeni istemeyişim,
Sana olan sevgimden değildir.
Sahte gözyaşların gülleri soldurmasın diyedir...
**************************************************
Beni terk ettiğin gün doğum günün ise,
O günü kendime armağan ediyorum.
O gün benim ölüm tarihim olsun...
***************************************************
Seni içimde yeşertiğim kadar,bir gülü yeşertseydim,
Gül bahçesine dönerdim...
***************************************************
Beni öldürmene hiç gerek yok.
Gitiğin an sıkmıştın beynime kurşunu...
***************************************************
Bir kadını elde etmek,
Şeytana pabucu ters giydirmek kadar zor ise,
Onu silmekte göz açıp kapamak kadar kolaydır...
****************************************************
Unuttuğun yerde unutulursun,
unutulmak unutanlara mahsustur...
****************************************************
Sensizlik senin olmadığın an değildir;
Sensizlik,yanımda olduğun halde beni yaşamamandır...
(GECE YARGICI)

Abdulgafur Gündüz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder