11/18/2009

SEN

Sevmek de ölüm kadar güzel,
Ölüm kadar acıdır.
Hele karşılıksız sevmek;
Ateş kadar yakıcıdır.

Bende karşılıksız aşk yaşıyorum,
Ateş içinde yanıyorum günler boyunca,
Uyuyamıyorum bu acıyı yaşamaktan,
Gülemiyorum seni sensiz yaşamaktan.

Sıkılmış olacam ki dere kenarına gittim.
Yine sen ordaydın.
Akan dere suyundan, yine seni görüyordum.
Nereye gitsem,
Ne yapsam,
Yine sen ve yine sen.

Kitap okuyordum dere kenarında.
Aynı sayfayı defalarca okuduğum halde,
Hiç bir şey anlayamadım,
Ben ne yapayım seni unutamıyorsam.

Kitapta sen,
Derede sen,
Rüyamda sen,
Nereye gitsem,
Ne yapsam,
Yine sen ve yine sen.
Sensiz bir yer bulamıyorum ki...

Batan güneşi seyrederken,
Yine sen çıktın karşıma.
Akşamları yıldızlarda,dolunayda,
Hep seni görüyorum.
Nereye gitsem,
Ne yapsam,
Yine sen ve yine sen.

Anlatamıyorum sana olan aşkımı, mest oluncaya kadar.
Anlatmak için illa ölmek mi gerkir,
Hayır illa ölmek gerekir diyorsan;
Onuda yaparız.

Sevmek uğruna, ölmek de güzel.
Aşkı anlatmak uğruna,
Ateşte yanmakta güze.l
Ve kavuşmak için,
Acı çekmek de güzel gülüm...
(28.02.2007 NUSAYBİN)
(GECE YARGICI)

Abdulgafur Gündüz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder