11/18/2009

...DiNLEMEK İSTEMiYORUM..

Artık dinlemek istemiyorum bu şarkıları,
Sessiz kalmak istemiyorum,
Gecenin karanlığında kaybolmak istemiyorum ben.
Bir sessizlik baskın bu şehirde,
Çığlık atmak istiyorum,
Bu sessizliği bozmak istiyorum,
Yok arkadaş yok bu şarkıları dinlemek istemiyorum.

Ben bu şiirleri dinlemek istemiyorum,
Yıldızsız geceler yaşamak istemiyorum,
Güneşsiz gündüzler istemiyorum,
Ben kara bulutları görmek istemiyorum,
Hayatı çilesiz yaşamak istiyorum dolunayda,
Gerçek yüzler görmek istiyorum karanlıkta,
Yok arkadaş yok bu şiirleri dinlemek istemiyorum.

Bir günlük aşk yaşamak istemiyorum ıslak kaldırımlarda,
Sevilmeden sevmek istemiyorum vefasızlar ülkesinde,
Aşkın olmadığı yerde aşkı yaratmak istiyorum,
Senin olmadığın yerde seni yaşamak istiyorum,
Ay ışığında seyretmek istiyorum hurma gözlerini,
Bir ömür seni yaşamak istiyorum...

İnsanlık alemine inat,
Seni yaşamak ve seni yaşatmak istiyorum.
Ben gözlerinde kaybolmak,
Sözlerinle mest olmak,
Hayallerinde yaşamak istiyorum...

İsteklerden tek isteğim,
Hayallerden tek hayalim,
Sana kavuşmak, sana ağlamak,
Ellerinden tutmak, doya doya sarılmaktır,
Ve sarhoş oluncaya dek dans etmek.
(05.08.2007 NUSAYBİN)
(GECE YARGICI)

Abdulgafur Gündüz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder