11/18/2009

...GiTMEK ZOR OLUR BURALARI....

Bırakıp gitmek ne zormuş buraları.
Hele seni;
Ölümü özletiyor bana,
Acı veriyor yüreğime.

Bugün ayrılık günüydü.
Sen seviçten kahkahalar atar,
Ben ise yaşlar akıtırdım.
Bırakıp gitmek zor olur buraları,
Ama bırakmak zorundayım;
Seni,hayatı,yaşamayı,
Bırakıp gitmem gerek her şeyi.

Sen benden kaçar,
Ben acılardan.
Sen donmuş bedenimden,
Ben gözlerinden kaçardım.
Gözlerinde kendimi bulmamam,
Ölümü özletiyor bana.
Ben ölümü özledim,
Gitmem gerek,
Aşkı,acıyı, tatlıyı,
Sevmeyi, sevilmeyi,
Her şeyi bırakıp gitmem gerek buralardan.
Her şey senin olsun;
Geride kalan ömrüm,hayatım
Her şey sende dursun.
Ben gidiyorum,
Yeni ufuklara doğru.
Yarın doğacak güneşide sana armağan ediyorum.
Her şey ama her şey...
(22.05.2007NUSAYBİN)
(GECE YARGICI)

Abdulgafur Gündüz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder