11/21/2009

SESSİZ GÖZYAŞI

Hayallerim ağaç diplerine düştü dökülen yapraklarda,
Bir bir toplamıştım nasırlanmış ellerimle.

Hafif bir rüzgar esintisi vardı bu akşam,
Sallanan perdelere dalmıştım,
Gözlerim parlayan yıldıza kaymıştı biran,
Günahsız yüzünü görmüştüm,
Daha farkına varmamıştım ıslak gözlerimin,
Islaklığı dudaklarımda hissetmiştim,
Tuzlu bir tat vardı,
O tat bile acıydı bana.

Dönen pervane kollarında,
Beraber bindiğimiz dönme dolapları hatırlatmıştı.
Seni hissettirmişti yüreğimde,
Döktüğüm teri engelleyememişti,
Sigaramın ateşini söndürememişti,
Islak gözlerimi kurutamamıştı,
Dahada alevlendirmişti içimdeki ateşi,
o gece ışıklar sönmemişti,
Gözlerim yine bekleyiş içinde,
Sabaha kadar uyuyamamıştım.
Sadece ıslak gözlerimi hissetrmiştim.
Ve yalnız sana ağlamıştım...o gece...

Abdulgafur Gündüz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder