11/21/2009

SENSiZLİK 2

Akordu bozulmuş bir gitarın tıkırtısı var içimde,
Artık ahenkli sesler duyulmaz oldu.
Melodiler karma karışık,
Uğultu kapısı açık,
Siren sesleri ayarsız,
Güneş ise çırılçıplak...

Bu gece ışıklar açık,
Yatağım yalnız ve boş,
Boğulmak üzereyim hayaller dünyasında.
Dudaklarım adeta mühürlenmiş,
Gözlerim açık,
Sensizlik rüzgarıyla,
Akarsular akıyor gözlerimden.

Mehtap yorgun,
Gözler durgun,
Yüreğim suskun.

Suskunluk ızdıraptır bana;
Ama konuşamıyorum,
Bağıramıyorum,
Haykıramıyorum içimdeki yalnızlığıma.

Sensizliği sigara dumanında çekiyorum içime,
İzmaritlerle söndürüyorum yalnızlığımı,
Ekmeği yutkunur gibi yutkunuyorum hayalini,
Sensizlik damarımı koparıyorum,
Daldaki gülü koparır gibi.
Sensizliği yaşamak istemiyorum açık kapılar ardında,
Çünkü bir ömür seni yaşamak istiyorum,
Umutlar sokağında...
(30.04.2007 NUSAYBİN)
(GECE YARGICI)

Abdulgafur Gündüz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder